Veelgestelde vragen (FAQ)

Waar vind ik de handleiding van ...?

Handleidingen kunt u bij ons opvragen. Stuur een mail naar spareparts@alupgrassair.nl. Vermeld hierbij de machine, het serienummer en het bouwjaar. Vooral de vermelding van het serienummer is noodzakelijk om u van dienst te kunnen zijn. Wij helpen u graag.

Wat is levertijd van....?

Levertijden van onderdelen, compressoren en overige kunt u telefonisch bij ons opvragen. Wij zijn te bereiken op 0412 - 664100. Geef hierbij aan of het gaat om onderdelen of compressoren. Wij helpen u graag.

Waar vind ik de datasheet van mijn machine?

Datasheets van uw bestaande compressor of droger kunt u bij ons opvragen. Stuur een mail naar spareparts@alupgrassair.nl. Vermeld hierbij de machine, het serienummer en het bouwjaar. Wij helpen u graag.

Waar vind ik de MSDS of Safety Data Sheet van het smeermiddel of olie?

Een Material Safety Data Sheet (MSDS), Safety Data Sheet (SDS), of Product Safety Data Sheet (PSDS) van de producten die u bij ons heeft gekocht, kunt u aanvragen via spareparts@alupgrassair.nl. Vermeld u het artikelnummer en/of ordernummer, zodat wij u snel van dienst kunnen zijn. Wij helpen u graag.

Hoe krijg ik technische ondersteuning voor mijn persluchtinstallatie?

Bij een storing, mankement, of calamiteit van uw compressor, droger of perslucht installatie adviseren wij telefonisch contact op te nemen met onze servicedienst. Onze storingsdienst is 24 uur per dag, 7 dagen per week telefonisch bereikbaar op telefoonnummer +31(0)412 664 111.

Wat betekent de foutmelding op mijn display of besturing?

Bij een foutmelding in de besturing van uw compressor of droger adviseren wij telefonisch contact op te nemen met onze servicedienst. Onze storingsdienst is 24 uur per dag, 7 dagen per week telefonisch bereikbaar op telefoonnummer +31(0)412 664 111.